משרד הפרסום אקסקטיב (אקזקטיב) חושף כיצד מנהלים נוכחות חיובית ברשת

ניהול נוכחות חיובית ברשת מתחיל בעניין פשוט, לכאורה, זיהוי מצב קיים. משרד הפרסום אקסקטיב חושף שמרבית הציבור, במיוחד עסקים וארגונים, יודעים פחות מדי על איך שרואים אותם ברשת. אז קודם צריך בכלל לבדוק מה מעלות תוצאות חיפוש שונות בהקשר שלכם. צריך לבדוק אילו קישורים מקושרים אליכם. אם ההקשרים הללו חיוביים ברובם, צריך לבדוק איך אפשר לתמוך ולחזק אותם. אם ההקשרים הללו כוללים היבטים לא רצויים, שליליים או מזיקים, אפשר לפעול בכמה כיוונים. כיוון בעל יעילות חלקית כולל הסרה של היבטים שליליים בכלים משפטיים. כיוון אפקטיבי ומהיר הרבה יותר כולל הכנסת מידע מחזק לרשת, הרבה ובפלטפורמות מאוד מגוונות.

שפרו את האתר שלכם

משרד הפרסום אקזקטיב חושף שאפשר לחתור ולהצליח להפוך את האתר שלכם לפלטפורמה יותר חיובית ויותר נכונה. לא מספיק שהאתר האישי או אתר התדמית שלכם נראה יפה, מסודר, נחמד. מלבד החשיבות של קידום האתר בכלי SEO, אפשר לחזק את האתר כך שיהפוך אתכם לסמכות חיובית, בעלת תרומה ראויה לציון. לדוגמא, אם האתר שלכם עסקי, קשור לעיצוב גינות וטיפוח חצרות, אל תסתפקו באתר כפלטפורמה שיווקית נטו. שפרו את האתר והוסיפו מידע מועיל ללקוחות שלכם ולגולשים בכלל. התכניסו מאמרים אודות צמחים שמתאימים לארץ. העלו מאמרי טיפים לגבי שימוש נכון במים, איך משקים גינה, איפה משיגים חומרים לזיבול הקרקע. כשאתם הופכים לבעלי שם מבחינה מקצועית ומספקים מידע מועיל, נוצרת לכם נוכחות חיובית ברשת, שהולכת ומתחזקת.

כך תתייחסו לביקורת ברשת

עוד דבר שמשרד הפרסום אקסקטיב חושף הוא הפער בין הרצוי למצוי בכל מה שקשור עם מענה לביקורת ברשת. תגובות אמוציונליות ולא מתאימות לביקורת שפורסמה עליכם גורמות לרוב ליותר נזק מתועלת. עם זאת, גם התעלמות מביקורת לא מעלימה את השפעתה השלילית. לכן, חשוב להיות מודעים לביקורות ברשתות חברתיות ובפלטפורמות אחרות ולהגיב כראוי. למשל, חפשו אם יש בביקורת גרעין של אמת או שכולה רכילות ושקר. ספרו על הצד שלכם במקרה, בצורה שקופה ורהוטה במידת האפשר. הציגו את הצעדים שאתם נוקטים כדי לשפר, להתייעל. אם תתייחסו בכבוד לביקורת, גם אחרים יכבדו אתכם. זה בונה את הנוכחות החיובית שלכם וגם מאפשר לכם לשפר את העסק שלכם במובנים שונים.

חיזוק פעילות מקוונת וחשיפה לקהלים נוספים

עוד נושא שחושפים מומחי התדמית והדיגיטל של אקזקטיב, תמיד רצוי לחזק פעילות מקוונת. אין דבר כזה עודף פעילות ברשתות חברתיות, באתרי מאמרים ומידע, בהוספת פוסטים ותוכן לבלוגים. ככל שתחזקו את הפעילות ברשת ותציפו תכנים, תעוררו עניין ותייצרו לעמכם שיתופים, לייקים, מצבכם בזירה הדיגיטלית ימוצב בצורה טובה, איכותית וחיובית. אם תוכלו גם ליצור חשיפה בהקשרים רחבים, לא רק עסקיים, תיווצר תהודה חיובית בקרב ציבורים רחבים וקהלים נוספים.

?